بــُــرنابــُــرنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

شباهنگ زمستانی ام؛ مهرآهنگ تابستانی ام

دوربین های زمانه ی ما!‏

1391/5/21 23:13
نویسنده : شیما
907 بازدید
اشتراک گذاری

برنا در خواب ناز، پس از شیر خوردن

برنای من‏!‏!!

برنای زیبای من‏!‏!!

از همان زمان که برای اولین بار در آغوشم جای گرفتی، دلم می خواسته که صحنه ی شیر خوردنت را ماندگار کنم. اما هیچ دوربینی نمی تواند آنچه چشمانم در آن هنگام می بینند را ثبت کند! بارها تلاش کرده ام زاویه ی دوربین را به گونه ای تنظیم کنم و عکسی بگیرم که با هر بار دیدنش شیرینی لحظه شیر دادن به تو برایم تداعی شود. اما تا به حال هیچ دوربینی نتوانسته آن صحنه را به خوبی چشمان من ببیند! این است تکنولوژی پیشرفته ی زمانه ی ما‏!‏‏!‏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطى مامان حسين
7 اسفند 91 0:50
آخ گفتي واقعا چمان يك مادر در شبانه روز صحنه هايي از كودكش ميبيند كه هيچ كس جز خدا نميبيند منم دچار همين موضوعم در شبانه روزززززززز